Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

3/3/2013 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΠΟΡΕΙΑ Β -Φαλακρό 2232μ  από καταφ. Κουρή
         H πορεία μας ξεκίνησε στις 7:15 από την Ξάνθη  για την θέση του καταφυγίου "Κουρή" Υψόμετρο 1400 περίπου μέτρα.
          Στις 9:18 ξεκινήσαμε την ανάβαση. Θερμοκρασία 2οC, πεδίο χιονισμένο, ποιότητα χιονιού καλή ΑΛΛΑ "κακή" για ορειβασία.  Με γρήγορους ρυθμούς κινηθήκαμε από την αρχή χωρίς καθυστερήσεις και χρονοτριβές σε δύο ώρες φθάσαμε στο χιονοδρομικό κέντρο. Από αυτό το σημείο και μετά ξεκίνησε το πιο κοπιαστικό κομμάτι της ανάβασης. Η κλίσεις ήταν έντονες και καταπόνησαν όλους μας άλλους περισσότερο και άλλους όχι. Κάνοντας ένα μικρό διάλειμμα στο καφέ της τετραθέσιας ξεκινήσαμε για την χιονότρυπα και μετά για κορυφή. Η κούραση είχε εμφανιστεί σε όλους αλλά συγχρόνως άρχισε να φαίνεται και η κορυφή δίνοντας σε όλους δύναμη για την τελευταία ανηφόρα. Στις 14:20 ήμασταν όλοι εκεί.
Σημαντική πορεία.
Η πρώτη δύσκολη και χειμερινή ανάβαση της Λέσχης μας.
Για να ακριβολογούμε διανύσαμε 11,5 χιλιόμετρα χιονισμένου απάτητου πεδίου ανεβαίνοντας 1406 !! υψομετρικά. Διάρκεια πορείας 6,5 ώρες.
Ισως το πιο σημαντικό γεγονός της ανάβασης ήταν η γνωριμία με τον Γιώργο και την Βάσω από τον Γρανίτη. Παιδια  ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ πολύ για το παγωτό και τη ρακή.
Η αγάπη σας για το βουνό ήταν το πρώτο σημείο επαφής μας (κοινό μας σημείο). Πιστεύουμε να βρεθούμε και στο  μελλον!

να και κάποιες φωτογραφίες μας από την τετραθέσια.........!

να είναι καλά ο φίλος που μας τις έστειλε. !  Ευχαριστούμε Αγγελε.

ΠΟΡΕΙΑ Α - Ξενώνας 9*16 μέσω Αρχαγγελίωτισας - Μον. Καλαμούς και επιστροφή από το μονοπάτι).
                  Η πορεία ξεκίνησε από τη διασταύρωση που πάει για Κιμμέρια (υψόμετρο 100 μέτρα). Μετά από 2 χιλιόμετρα ασφάλτου φτάσαμε στην Παναγία την Αρχαγγελιώτισσα σε υψόμετρο 235 μέτρων και ακολουθήσαμε το μονοπάτι που ξεκινάει δεξιά από την τελευταία στροφή πριν το μοναστήρι.Μετά από 1.700 μέτρα μονοπατιού φτάσαμε σε δεξαμενή του Δασαρχείου Ξάνθης σε υψόμετρο 400 μέτρων. Στην συνέχεια ακολουθήσαμε για 1.5 χιλιόμετρο αγροτικό δρόμο ο οποίος μας οδήγησε στον ξενώνα 916 ( Morfeas Mountainresort ) σε υψόμετρο 503 μέτρων. Η φιλοξενία από τον ιδιοκτήτη του ξενώνα τον κύριο Κώστα και τους υπόλοιπους συγγενείς του ήταν πολύ καλή και εγκάρδια και θέλουμε να τον ευχαριστήσουμε για ότι μας πρόσφερε απλόχερα. Στην συνέχεια ακολουθήσαμε τον αγροτικό δρόμο μέχρι το μοναστήρι της Καλαμούς σε υψόμετρο 300 μέτρων και περπατήσαμε άλλα 5 χιλιόμετρα και 800 μέτρα. Μετά από ένα μικρό διαλλειμματάκι ξεκινήσαμε το τελευταίο κομμάτι της διαδρομής μας δηλαδή το μονοπάτι από το μοναστήρι της Καλαμούς που βγάζει στο γεφυράκι του Σαμακώβ μέσα στην πόλη της Ξάνθης. Η διαδρομή ήταν πολύ ευχάριστη και έγινε μέσα σε δάσος από πεύκα για περίπου 2 χιλιόμετρα. Στο τέλος κάναμε και άλλο ένα χιλιόμετρο για να επιστρέψουμε στα αυτοκίνητά μας. Συνολικά λοιπόν περπατήσαμε 14 χιλιόμετρα με 400 μέτρα υψομετρική σε 4 ώρες και 50 λέπτά αλλά η μία ώρα και δέκα λεπτά ήταν στάσεις και μικροδιαλλείματα. Ως Δ.Σ. της Ορειβατικής Λέσχης Ξάνθης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους παρεβρέθηκαν στην σημερινή μας πορεία και φυσικά για άλλη μια φορά τους μικρούς μας φίλους που για άλλη μια Κυριακή μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Ο κος Νίκος Σουμάδης επί το έργον. Πάντα προφέρεται για τον πεζοπόρο - ορειβάτη άλλωστε πολλά από τα μονοπάτια της Ξάνθης (και όχι μόνο) έχουν τη "σφραγίδα" του.  Ευχαριστούμε κε Νίκο.